busy

hallå alla där ute! det har ju varit lite si och så med updateringen idag - tiden har inte funnits där helt enkelt, efter att jag hade ätit färdigt min lunch (äggröra och bacon) så han jag titta lite på tv:en innan jag ställde mig på träningscykeln, det kändes väll inte så bra med tanke på min förskylning, men jag tog mig i genom passet ändå. efter träningscykeln så blev det lite styrka - jag provade på olika träningsmetoder med hantlar, jobbigt som fan.

från en sak till en annan, från träningspasset direkt till matlagning. idag gjorde jag några kikärtbiffar med spenat - till det blev det en sallad. till mig och min syster lagade jag kyckling (till en caesarsallad och till sis : ris och currysås). 

därför har jag inte kunnat bloggat så mycket, och nu hade jag faktiskt tänkt att spela lite sims. känns som något jag kan unna mig när jag har varit igång hela dagen, är ju alldeles trött!!

vi hörs lite senare istället. xo 

Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin kväll.



Svara gärna på frågan i inlägget om vårens trender!



Kram /M

2010-01-05 @ 18:26:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu