ett fel har uppstått

hej!

vill bara meddela att det är något fel med dator så det kanske blir lite si och så med updateringen den närmaste veckan!! men hoppas att allt fixar sig!

xo

Postat av: Cocie

Hej! Jag vet att det inte är roligt att få reklam, men jag hoppas på att jag gör den här reklamen mer för din skull än för min egen! Det är nämligen så att jag precis startat en blogg som kommer att fyllas med massor av mode, skönhet, stiltips, shopping, inspiration och annat skoj! Låter det intressant? Ta en titt!



Kram ♥

2010-01-10 @ 06:33:36
URL: http://cocies.blogg.se/
Postat av: Cocie

Hej! Jag vet att det inte är roligt att få reklam, men jag hoppas på att jag gör den här reklamen mer för din skull än för min egen! Det är nämligen så att jag precis startat en blogg som kommer att fyllas med massor av mode, skönhet, stiltips, shopping, inspiration och annat skoj! Låter det intressant? Ta en titt!



Kram ♥

2010-01-10 @ 11:33:24
URL: http://cocies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu