för många tankar nästan

hej på er mina sköna bönor, hehe =) vad har då hänt idag eftersom det inte har kommit upp några inlägg? jo ni, jag har helt enkelt tagit en dag på stan med en kompis - det var hur länge som helst sen vi träffades, så det passade perfekt att träffas om gå på stan lite. och gud vad roligt vi hade det, mycket att prata om hade vi ju också. ser fram emot nästa gång vi träffas, hoppas det inte blir veckor innan vi träffas igen. tråkigt nog kan det bli så för oss, hon och jag brukar vara rätt upptagna. men som sagt så tog vi både tid till varandra idag. därför har jag ju inte bloggat - men jag hoppas ju att ni förstår varför.

i matvägen då, hur har det gått idag? tja vad ska man säga, inget vidare alls. fast visst jag försökte ju äta nyttigt och så, när vi skulle fika tog jag en macka på fullkorn och en cola light till. jag vet ju att det är inget man ska äta i fas 1, men jag var så hungrig och kände mig lite väl snål att köpa en sallad för 70 kronor, lägger hälldre de pengarna på något annat. en till sak också, jag har köpt en chips påse med mig hem!! jag vet inte alls vad jag ska göra med den, äta den eller låta den va? får nästan liten ångest över hur mycket kolhydrater det finns i chips.. vad tycker ni jag ska göra, äta eller inte äta? ååh, hatar detta sug, chips är verkligen något jag har svårt att låta bli.. men jag har varit duktig det har jag, har låtit bli chips i nästan två veckor nu.. det tycker jag är hur bra som helst med tanke på hur mycket jag åt förut.. min vikt vill jag inte ens tänka på, känns ju som jag kommer gå upp flera kilon bara jag tänker på saken, chips, chips, chips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag känner dock att jag måste lugna ner mig, har sagt till mig själv att jag inte ska gå ner för mycket i vikt på kort tid - 1 kilo ellet 1.5 kilo på en vecka kan jag tänka mig kunna gå ner i vikt. om jag äter dessa chips, då måste jag se till att träna lite mer, stå ppå träningscyklen en kvart längre... hmmm, jag fåt återkomma - behöver tänka på saken!

xo

Postat av: Anonym

snälla ät den inte, ju längre du kan hålla dig ifrån gottigheter desto mindre kommer du vilja ha sånt sen! för din egen och din kropps skull, ät inte chipspåsen och får jag fråga varför du köper en chipspåse när du går på GI metoden?

det ger inget bra resultat om du inte kan sluta äta onyttigt... :s

2010-01-13 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu