god morgon sverige

hej på er och god morgon - sovit gott? det har allafall jag! fast min förskylning sitter fortfarande i och ja det är verkligen irreterande ibland, ibland har jag till och med svårt att sova bara för den jäkla förskylningens skull.
men nu är det en ny dag, så jag får hoppas att min förskylning släpper.

jag har nyss ätit en god omelett med ost och skinka - det tycker jag ni verkligen ska prova på, förut provade jag aldrig att ha ost på omeletten och jag tror det gjorde en stor skillnad på smaken. juste istället för att använda mjölk som man vanligtvis använder i en omelett så tog jag vatten - för om du håller på med GI ska du ju undvika att dricka/använda mjölk i maträtter. och det ingen större skillnad om du använder vatten istället, prova på - var inte feg!

jag har faktiskt en sak jag msåte berätta för er, jag skäms det måste ni veta - jo alltså jag hade väll en svag stund igår kväll, så jag åt lite onyttiga saker, lite choklad och någon bulle... hatar mig för det. jag har idag istället tagit tag i mig själv och förbjudit godsaker här hemma, det kan jag tro blir mycket bättre för mig sen. inga godsaker = ingen kristin som smygäter!! ja visst är jag svag.. därför kommer jag idag att träna ännu mer på träningscykeln som står här hemma (bäst att damma av den först, haha), det blir nog lite styrke träning också.

önska mig lycka till, snälla ni? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu