god morning sweden

hej och god morgon/god förmiddag! nu har jag äntligen ätit klart min frukost - brukar alltid se till att äta den innan jag sätter mig vad datorn faktiskt. idag blev det en snabb frukost, det vill säga det gick snabbt att göra den. jag åt då lite keso, bacon, coctailtomater, kurka och skinka - super gott och det går verkligen fort att göra. om ni kanske har försovit er men vill ha i er frukost så fungerar alltid den här frukosten perfekt! självklart kan man variera sig och byta ut skinka/bacon mot stekta champinjoner eller liknade. eller kan man alltid steka/koka ett ägg, det går också rätt fort att göra - gott är det också!

vet ni? sen igår då jag tränade så har jag faktiskt fått lite tränignsverk, mest i armarna då - så det var ju som jag trodde alltså, men det kanske bara är bra att man har fått det? då vet man ju att man verkligen har tagit i och verkligen TRÄNAT. så jag känner mig väll glad ändå.

x


Postat av: SHOAKAN ☆

2010-01-06 @ 13:04:07
URL: http://candygloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu