imorgon smäller det

imorgon smäller det, imorgon börjar jag att banta - wiho.. men då kommer jag iaf börja updatera mer i bloggen, det är något jag har sett fram imot. för jag tror nämligen att när jag blogger blir en slags motivation för att lyckas. jag kommer ju skriva varje dag vad som händer och hur det går för mig, har jag ätit något som jag inte får eller har jag varit duktig och ätit som jag skulle.. när jag sitter här och skriver kan jag tänka mig att det motiverar en jätte mycket, man kan så lätt "glömma" bort att man bantar eller att man har något att kämpa emot, kämpa mot något bättre. det har helt enkelt gått för långt, min vikt är helt enkelt inte hälsosam, och jag skämms inte när jag säger att jag är överviktig - jag ska kämpa och få bort de där extra kilonen, jag måste helt enkelt!!

kämpar ni med mig? jag hoppas det iallafall.

xo 


Postat av: Bitterfittan

hoppas du har haft en bra kväll? (:

2010-01-04 @ 00:55:46
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu