lunch time

att man ska ha sådan otur, jag hade nästan skrivit klart ett inlägg då jag på något konstigt vis hamnade någon helt annan stanns än vad jag trodde jag var. kanske lite svårt att fatta men jag trodde alltså att jag satt och skrev men helt plötsliggt var jag inne och klickade på inställningar.. hm låter inte det konstigt i era öron? tycker allafall jag! jag orkar inte heller skriva om allting, det gör jag helt enkelt inte så jag skriver väll bara lite kort om vad jag hade tänkt publicera.

idag blir det ugnsomelett med svampsås till, låter inte det gott då? det tycker allafall jag, det vattnas till och med i munnen.

jag hade tänkt skriva ner receptet också, men det orkar jag verkligen inte skriva om just nu - men det är ett rätt enkelt recept, ta några ägg, matlagningsgrädde,vatten och salt och peppar. sätt ugnen på 200 grader, använd en ugnsform och ställ in i ugnen, medans den tillagas gör du då svampsåsen - champinjoner / kantarelller, grädde, timjan, salt och peppar. nör omeletten är klart häll på svampsåsen.

låter det lätt?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu