min GI-meny!

som jag skrev förut så hade jag skrivit en lista på vad jag ska äta och när jag ska träna osv - så jag tänkte väll att det var dags att visa er denna lista. läs gärna igenom denna och kommentera sen vad ni tycker!

Måndag:
frukost: 2 kokta ägg, 2-3 skivor rökt skinka och paprikaringar.
lunch: caesarsallad, recept s 91.

Tisdag:
frukost: omelett med riven ost och skinka, 1 tomat
lunch: äggröra med bacon. Servera med skivad tomat eller annat grönt

Onsdag:
frukost: bacon, keso och salladsblad/tomat
lunch: kycklingsallad, s 91

Torsdag:
frukost: ägghack med rökt skinka, recept s 33
lunch: ost- och skinksallad, recept s 92

Fredag:
frukost: äggröra med stekta champinjoner, recept s 34
lunch: sallad med bacon och keso

Lördag:
frukost: stekt ägg och bacon, 1 tomat
lunch: ägghack med rökt skinka, recept s 65

Söndag:
frukost: omelett med champinjoner och bacon
lunch: ugnsomelett med svamp, recept s 34


mellanmål varje dag, något av dessa produkter: nötter, frön, oliver, ost kuber, avokado, bär, protein-smoothie eller ägg. middagen har jag inte skivit in då det inte är bara jag som bestämmer den delen, resten av familjen ville också vara med och bestämma!


ät frukost mellan 11.30-12.00
ät lunch mellan 14.30-15.00
ät ett mellanmål mellan 16.00-16.30


gå ut och gå/träna på träningscykeln tre ggr i veckan varva med lite styrketräning.

tisdag: gå ut och gå 15.00 -15.30
torsdag: träningscykeln 15.00-15.15. styrketräning, 10-15 minuter
söndag: gå ut och gå 15.00 – 15.30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu