my day

nu har jag ätit klart, fast jag kände verkligen inte för att äta någonting alls - har inte haft något matlust alls idag.. men jag fick väll tvinga i mig lite mat, det ska man ju inte missa enligt GI-metoden.

vad har jag varit idag då? - jo jag har varit på stan, jag åkte väll in rätt sent - vid halv två någon gång. så jag åt lunch på stan då. jag hade lite svårt att hitta något GI vänlig mat, så jag fick ta en ceasarsalllad som jag inte alls var sugen på.. men mat måste jag få i mig ändå. efter de han jag med en runda på stan, köpte en lotion till pappsen, en till mig också+duchkräm, en ny snygg sminkväska+tillbehör till den. jag hade kvar lite pengar på mitt presenkort på village (som jag har fått i julklapp) så ut därifrån kom jag med en ljus"lykta" (eller något liknade), ljus och en liten duk att ha på bordet.

efter det så gick jag på ett möte jag hade med en person på åhlens café, och gissa - jag har fått ett tillfälligt jobb där för några dagar!! fyfan vad glad jag blev av det =) nu får man ju hoppas att allt funkar bra också!

man kan lugnt säga att jag verkligen är glad just nu, allt verkar ordna sig - livet leker verkligen! en tillsak också, jag har faktiskt gått ner 1 kg på fyra dagar, duktigt va?

x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu