my morning

hej på er mina sköna läsare =) idag är det alltså min första dag på mitt nya liv, eller tja, min första dag med GI-metoden. - hur har det gått då? om man bortser från att jag har sovit dåligt i natt så sov jag väll liite för länge än jag hade tänkt imorse. jag hade ju tänkt att jag skulle hinna publicera ett inlägg tidigare än vad klockan är nu men det sket ju sig. men nu när jag har fått i mig min frukost så känns det bättre, och jag känner att det här verkligen kommer att funka. det var inte den bästa början på det hela men godkänt ändå! så nu ser jag fram emot de här veckorna med GI-metoden och hoppas att jag går ner i vikt. därför har jag funderat på om jag ska låta bli att väga mig den första veckan, jag vet gått och väl att jag kan fassna i en gamal vana och väga mig varje dag - själv tycker jag att det inte alls är nyttigt för en själv, jag menar, man kan helt enkelt bli besatt av sin vikt och det vill jag inte att det ska bli . en besatthet. det blir helt enkelt inte roligt till slut.

nej de här tankarna får jag avsluta någon annan dag, vi hörs lite senare istället!

puss

Postat av: anna

tack :)



mina föräldrar höll på med GI förut, jag tyckte det verkade jobbigt hehe men lycka till!

2010-01-04 @ 12:47:17
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

det kan jag förstå. vad ska du hitta på idag? (:

2010-01-04 @ 13:44:14
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu