onyttigt

idag har vi varit och handlat inför veckan som kommer - så nu kan jag inte komma undan, på måndag kör jag igång! då blir det allt kolhydratsnål mat så det heter duga, jag ska träna tills jag inte kan stå upp efter.. YEY, det är ser jag verkligen fram imot, hehe.. och vet ni, nu de två sista dagarna innan det smäller så ska jag, mamma och pappa verkligen äta onyttigt - idag till middag blir det bakpotatis, kött och beasås, det vattnas i munnen, aaaaah!! efter denna otroligt goda middagen blir det nog mys framför tv - det är väll robinson ikväll va? till det blir det godis, popcorn och coca-cola. ja idag slår jag fan på stort, plånboken kanske blir liite mindre i storlek men va fan.. jag lever bara en gång!

juste, kanske är bra att säga att den här bloggen kommer komma igång på riktigt på måndag (4/01-10), så om ni undrar varför det är så snålt med inlägg vet ni varför - på måndag kommer det säkert fler inlägg med jämna mellanrum.

vi ses så länge, xo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu