svar

från anonym;

snälla ät den inte, ju längre du kan hålla dig ifrån gottigheter desto mindre kommer du vilja ha sånt sen! för din egen och din kropps skull, ät inte chipspåsen och får jag fråga varför du köper en chipspåse när du går på GI metoden? det ger inget bra resultat om du inte kan sluta äta onyttigt... :s

mitt svar:
haha alltså, jag vet inte varför jag köpte den där chips påsen, tänkte väll inte så mycket på det - jag köpte den helt enkelt! jag får tänka att jag inte har kört GI metoden så länge och därför har jag inte riktigt vant mig vid att inte äta chips, och det är inte så enkelt som man kan tro - man kan inte helt plötsligt sluta med något man har ätit av i så lång tid. det är som vilket beroende som helst, till exempel rökning, det är ju hur svårt som helst att bara sluta med? men jag har lärt mig av mitt misstag och kommer inte göra om det igen, jag tänker så iallafall. jag måste förlåta mig själv och gå vidare annars kan jag inte fortsätta med denna metod. alla gör misstag någon gång i sitt liv, tro mig! men tack så mycket för dina ord, jag behövde dem :)

Postat av: Anonym

bra! kämpa kämpa, du är duktig!

2010-01-15 @ 14:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu