upptagen

hej! har varit upptagen från 11.00 tills nu - därför har jag inte updaterat något, kan inte ritkgit blogga nu heller, ska ta något att käka innan jag svälter..

förresten jag han ju aldrig skriva igår hur mycket jag har gått ner i vikt, så här kommer sifforna : 3 kg! bra va? tre kg på en vecka är precis vad jag hade väntat mig! kan ju alltid hoppas på lika bra siffror denna vecka? men då måste jag se till att skärpa mig, äta ordentligt och motionera mera - för ärligt talat så tränade jag bara två ggr förra vecka, skandal!!!!! skulle ha tränat igår men självklar blev det ju inte så, hade ingen som helst lust - typiskt mig, gaaah!

hej så länge, nu går jag och stekar några ägg - mums! x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu