dag 23

det börjar närma sig tills jag har hållt på med cambridge metoden i en månad, bara några dagar kvar nu. än så länge har jag gått ner ca 7 kilo - det kommer säkert bli mer viktnedgång nästa måndag. men det är väll en bra början, 10 kilo på en månad (tror jag kan tappa 2 kilo till innan 30 dagar).

allafall, dagen idag har varit helt okej - solen har skinit och det har varit hur varmt som helst! jag var ute på en cykeltur i det fina vädret, jag älskar verkkligen att cykla. sen är det inte fyskam om man fick lite färg också. det påminner mig om att just nu är min syster i turkiet (hon blir fan brun på nåra sekunder, inte alls rättvis :))

till middag idag så blev det en köttförsbiff, ärtpuré (jag ääääälskar det) och en sallad till. tyckte det var så gott så, nu till kvällen hade jag också tänkt äta lite vindruvor, mumsigt värre! sen får jag inte glömma att ta min kvälls soppa (äter/dricker tre st per dag).

hade visst inte så mycket att säga idag heller, kanske händer något kul imorgon istället, vem vet. min kusinbarn kommer allafall över, ska sitta barnvakt från kl 18.00 till 21.00. så jag får se när jag hinner uppdatera här!

puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu