dag 27

Hej! nu har jag äntligen kommit hem från en lång promenad med min mamma, allt som allt så gick det på 55 minuter - inte för långt och inte heller för kort. alldeles i min smak kan man säga. så nu känner jag mig enormt duktig, älskar känslan man får efter man har kommit hem. kroppen känns så lätt på något sätt. men det kommer nog inte bli en vana att jag går den vändan varje gång jag ska ut. för det var jobbigt, det kan jag inte ljuga om. en halvan var väll rätt okej, inte så mycket uppför, men sen så var det nästan uppför hela tiden. jag som inte har den bästa konditionen (än så länge) tyckte det var ännu jobbigare än vanligt. fast tur nog så planade de ut sig och sista delen utav promenaden så gick det mest utför. för annars vet jag inte hur jag skulle klara av det.

snart ska jag äta så jag hinner inte riktigt skriva för mycket. idag blir det en engelsk köttfärspaj med sallad till (luktar hur gott som helst). det är endast 310 kclr per portion så det passar mig perfekt. jag får endast äta 390 kclr (förutom mina soppor jag äter) - sammanlagt äter jag cira 800 kclr per dag, inte mer än det eller mindre. man ska hålla sig till 800 kclr.

nej nu måste jag gå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu