dag 28

idag är det måndag och då har jag varit hos min konsulent och vägt mig - jag har gått ner i vikt men inte så mycket som jag hade velat, jag hade ju som mål att nå under 100 kg denna vecka, tyvärr vart det ju inte så.. till nästa måndag ska jag se till att nå under det magiska 100 strecket allafall - nu ska jag se till att träna extra mycket och inte äta mer än jag ska. jag kommer att skriva under veckan hur det går, men nu vill jag att ni ska hålla tummarna för mig, det behöver jag.

jag läste alldeles nyss ur ett häfte som heter cambridgekuren, vikt och hälsa. där stod det följande

hur lång tid tar det att förbränna genom joggning?

- 1 st wienerbröd tar ca 75 minuter
- 50 gr choklad tar ca 45 minuter
- 100 gr glass tar ca 55 minuter

är det värt att jogga 75 minuter för ett wienerbröd?


kan ni tänka er att man måste jogga så där länge för att förbränna wienerbröd, choklad eller glass. helt otroligt alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu