dag 30

imorgon är det exakt en månad sen jag började med cambridge, helt otroligt att jag har hållit ut så här länge - för förut när jag körde på GI så höll det aldrig särskilt länge. jag vet inte varför det inte höll så länge, jag antar att jag inte kunde hålla mig till den mat man skulle äta. jag är en person som älskar potatis, ris och pasta. enligt GI så ska man inte äta just det i första steget (det finns tre steg tror jag).

den här metoden har fungerat jättebra för mig, visst de två första veckora var svåra att ta sig igenom (åt ju bara mina soppor då), fast sen när jag började äta mat så har allt fungerat jätte bra. jag känner inte lika stort sug efter chips och godis (de var mina laster förut) och inte heller efter cola - förut drack jag jätte mycket cola, helt otroligt att man inte tröttnade liksom. istället kan man säga att min nya last (last och last är kankse att ta i, men nästan då), är att jag har börjat äta både vindruvor och jordgubbar oftare än vanligt. en bra last kan man nog säga att det är. det är allafall bättre än om jag skulle käka chips eller något, eller hur?

imorgon hade jag tänkt se över hur det har gått för mig under månaden, jag tänkte visa hur mycket jag har gått ner i vikt och hur många cm jag har tappat runt på kroppen. sen så ska jag läsa igenom alla gammla inlägg och se hur det har gått, när kom vändpunkten osv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu