dag 33

den här helgen har varit lite sådär när det gäller matintag. jag har inte varit lika noga med att väga upp all mat, sen så vet jag att jag åt alldeles för mycket jordgubbar och vindruvor igår - så idag har lite ångest faktiskt. idag ska jag bort och där blir det smörgåstårta. ska man ta med annan mat för smörgåstårta är ju inte det nyttigaste. får tänka vidare på det, ska jag eller ska jag inte. känns ju nästan lite pinsamt om man kommer med egen mat när man blir bjuden på så god mat, nää, blir nog att jag tar liiiite smörgåstårta - det ska väll fungera. missförstå mig inte nu, jag kommer inte direkt att äta smörgåstårta i mängder, utan en lagom bit - det får bli min middag.

förra gången jag skrev (dagen innan det var en månad sen jag började med cambridge - kommer ni ihåg?) i min blogg skulle jag skriva hur det har gått för mig, alltså skriva ett resultat hur det har gått under månaden som har gått. nu är jag inte lika pigg på idén så just nu kommer jag inte skriva något om det.

snart är det dags att väga mig hos min konsulent igen, hoppas att jag har hamnat under 100-strecket - det måste väll bli så nu? annars blir jag fan galen.

ska träna imorgon allafall, tror det blir en långpromenad, bara vädret är ok så är jag som ska ut och gå!

xo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu