dag 48

nu var det ett bra tag sen jag skrev här, har inte haft så mycket att säga och vissa dagar har jag bara glömmt bort att skriva - sån är jag i ett nötskal. allafall, det var ju midsommar i fredags, och då tänkte jag inte på hur mycket jag åt, inte vad jag drack heller. jag menar det är ju bara midsommar en gång om året, självklart att man ska passa på. fast ni ska veta att dagen efter så mådde jag inte alls någe bra, jag vet inte vad det var men jag kände mig konstant hungrig och mådde lite illa också - vet inte vad det var, men jag antar att jag åt alldeles för mycket. men en sak är jag stolt över, när dem ställde fram chips skålen så valde jag att inte äta alls. förut skulle jag har dykt ner handen på direkt och inte lämnat chips skålen på hela kvällen. nu är det allafall andra bullar, det ända jag smakade av var lite jordnötter. det var ju trots allt midsommar:)

juste nu kom jag på att jag inte har visat er förra veckans resulat, så det kommer upp ett inlägg om det snart.

en till sak, imorgon åker jag på semester så då blir det nog inte heller så mycket bloggande för mig, jag kommer inte ta med vågen ens. självklart kommer jag köra på som förut men vågan får allt stanna hemma. istället kommer jag nog bara uppdatera hur många cm som har försvunnit osv.

hej så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu