dag 21

idag har jag varit hos min konsulent och vägt mig - jag köpte också mina soppor och en kokbok. har inte läst den så noga än men det verkar som en bra kokbok. jag vet att det står längst bak i boken hur mycket kclr det finns i allt från kött till fisk till kyckling och massvis med annat. så den ska jag verkligen kolla i lite nogrannare så jag vet vad jag stoppar i mig.

annars så har den här dagen varit helt ok, men jag är väll lite besviken över att jag inte har gått ner så mycket, bara 0,3 kg - ingeting ju!! så denna vecka ska jag öka på motionen till tre ggr i veckan 45 minuter. sen ska jag också vara väldigt noga över vad jag stoppar i min mun. var ju som sagt lite slapp med det förra veckan (i helgen mest).

det här är en ny vecka, men nya händelser, så jag ska göra denna vecka till den bästa. för nu vill jag gå ner i vikt, helst under 100 strecket. det är en magisk grens för mig, för jag kan inte minnas sen jag vägde under 100 faktiskt, illa! just det, jag har mätt mig också, det resultaten skriver jag i ett annat inlägg - men jag kan säga att jag allafall har tappat lite runt min byst, midja och lår - YEY!

det var allt för mig just nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu