dag 5

kanske lite sent att updatera bloggen, men jag gör det ändå. hur gick det igår då? jo, vad ska man säga det gick väll, ingenting mer, behöver inte säga så mycket alls - trodde jag skulle ha mer att säga, men nej då. idag har det väll gått sådära - har inte kunnat slutat tänka på mat. tycker det är lite konstigt nu faktiskt, borde tankarna inte försvinna nu? jag hoppas på en bättre dag imorgon istället. jag måste tänka framåt, annars går det liksom inte. måste tänka posetivt, snälla kristin!!! när jag ska till min konsulent på måndag så ska jag berätta att jag väll börja med kombinerad kur istället, jag tror det skulle passa mig bättre, tror inte riktigt ren kur är min grej. allafall så vill jag inte köra på det så länge. visst man tappar vikt, men det bryr jag mig inte riktigt om, om man kör på renkur kan man gå ner runt fyra kilo i veckan, kombinerad kur är en annan femma, då kan man gå ner runt två kilo i veckan tror jag, inte mer allafall. sen ska man väll motionera mer också, vilket är bra. ska försöka komma ut varje dag. en promenad blir perfekt!

måste sluta, har annat att göra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu