dag 7

idag har det gått en vecka sen jag började med cambridge och vet ni hur mycket jag har gått ner i vikt? jo 4.1 kilo, och det bara på en vecka!! så denna metod fungerar verkligen jätte bra! jag har också mätt mig, och det har visat resultat. här har ni bevis:

startvikt: 108,5 byst:118 cm midja:107 cm höft:122 lår:63
vecka 1: 104,4 byst:116 cm midja:104 cm höft:155 lår:61

bra va? hoppas att jag har tappat lika mycket vikt till nästa vecka också, för då är jag nära 100 kilo och sen är jag snart under 100 ska ni! fan vad motiverad man blir när man ser de här resultaten, man blir motiverad att köra på. bara därför ska jag ut och gå i imorgon, känner faktiskt en stor lust att göra det. bra va? så var det verkligen inte förut, skulle aldrig tänka mig att gå ut och gå då. nu är det andra tider, vilket jag tycker är bara bra. för träna måste jag verkligen komma igång med, så jag blir van alltså.

hej så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu