hej igen!

nu är jag här igen, redo för nya tag. för nästa vecka har jag tänkt börja banta igen, denna gång ska jag prova på cambridge - har kollat runt lite och läst om denna metod, det verkar vara en bra metod, tycker allafall det är värt att prova på. synd nog kostar det rätt mycket, men jag har min mamma och pappa som är villiga att stötta mig och hjälpa till på pengafronten. så jag ska ge det en chans. orkar helt enkelt inte med vad jag ser i spegeln för tillfället - hatar min spegelbild!

jag har som sagt kollat upp denna metod, och jag tror jag behöver stöd och hjälp av någon som verkligen vet vad de håller på med. så jag ska gå till en konsulent i nästa vecka och tja skriva in mig hos henne (det är som en cambridge klubb). alltså, alla behöver nog lite hjälp på traven, kanske alla inte har någon att prata med - att gå till en konsulent då tycker jag är en bra idé. jag kommer gå till denna person för att kunna prata och för den där lilla extra hjälpen som jag tror man behöver - visst jag har min mamma och pappa att prata med, men jag känner att jag behöver lite exra hjälp ändå, lite experthjälp! 

hoppas jag klarar detta nu, behöver verkligen gå ner i vikt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu