det är bra att tänka lite så där ibland

snart är det helg igen, snacka om att det har gått fort, känns ju som det nyss var helg! vad har hänt denna vecka då? jo för mig har det väll hänt lite saker.. några möten och en träff med en kompis har jag bland annat hunnit med, äta lite onyttigt (om man nu kan kalla det vill säga) men framför allt har jag ätit nyttig mat, GI-mat kan vi kalla det. det är några dagar kvar av denna vecka, så jag har tid på mig att äta nyttigt och träna mer. för ärligt talat så måste jag se till att träna mer än jag har gjort denna vecka. har endast hunnit med att träna en gång. skulle egentligen ha tränat idag, men jag känner mig inte alls pigg! får ta ett rejält träningspass imorgon istället. kanske tar mig en tur på byn (ja jag bor i en liten "by").

det känns dock som jag inte kommer gå ner så mycket i vikt denna vecka, har ätit för onyttigt eller jag vet inte hur jag ska beskriva det, alltså jag har inte ätit enligt GI-metoden, men nära metoden allafall.. jag vet  ju inte men jag tror allafall att jag inte har gått ner så mycket i vikt - kommer bli glad om jag endast går ner 1 kg för då går jag ju ändå ner i vikt, jag får vänta och se helt enkelt.

där har ni några till tankar som finns inne där..min hjärna ni vet, haha..
xo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu