dag 8

den här dagen har gått rätt bra faktiskt, har knappt tänkt på mat överhuvudtaget, visst fanns tankarna kvar i huvudet men lite längre bort - om ni förstår? jag har allafall varit duktig och varit ute och cyklat idag, det vart en runda där jag bor, den gick på 30 minuter, mer behöver jag inte när jag går på renkur. jag ska allafall köra på renkur denna vecka och sen får vi se nästa vecka hur det blir, kanske kör jag en vecka till annars börjar jag med kombinerad kur. är otroligt sugen på mat, spelar inte så stor roll vad det är, fast det skulle inte sitta helt fel med något grillat. tur nog kommer jag isåfall köra efter tallriks modellen - annars vet jag inte hur jag skulle klara av en sommar utan färskpotatis till exempel. alltså, färskpotatis är fan det godaste som finns. synd nog kan man ju bara hitta färskpotatis på sommaren, den är som godast mitt på sommaren, för i början av sommaren är den inte lika god, den smakar inte lika mycket alltså.

nej nu måste jag sluta skriva om mat, börjar fan bli hungrig av det :)

skriver mer imorgon, puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu