2010

som sagt så kommer jag inte komma igång med att blogga förens nästa år - visst det kanske dyker upp några inlägg då och då, men kanske inte riktigt med det innehåll jag kommer fokusera på senare.

har inget bestämt datum men ni kommer ju märke när det dyker upp mer och mer inlägg i bloggen - och för att ni ska märka det som bäst är det ju kul om ni vill lägga till mig på bloglovin, för då kommer ni garanterat ihåg att kika in på min blogg. fast det hela är ju upp er själva om ni tror på min blogg och vill följa den!

gyk
jag måste be er om hjälp, hur får man större bilder än den storleken jag har på min bild nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu