god morgon sverige

god morgon mina rara läsare =) hur mår ni idag då, glada, bittra eller kanske ledsna? jag är glad idag allafall! man kan väll säga att dagen har börjat bra och jag känner mig helt enkelt glad för det. att livet kan vara så enkelt ibland. bara man är glad så funkar det mesta som på en räls helt enkelt. livet leker kanske? ja vem vet..
morgon dagen behöver jag inte tänka på, jag behöver inte tänka så mycket om någonting mer än denna dag - vad ska jag göra idag, hur och varför.

ibland fattar jag inte varför alla ska ha så bråttom, vissa är ju nästan alltid igång med någonting och allting ska gå så jäklarns fort. ett tips; stanna upp och andas!! man mår så mycket bättre då. det är precis så här man ska göra om man kör GI - man ska inte stressa! det kan gå så dåligt att man kanske inte går ner i vikt som man vill. tänk på det, ingen behöver stress i sitt liv, allt behöver inte göras på en gång. ni som läser detta, stressar ni? hur mår ni då, mår ni verkligen bra då? kommentera gärna, skriv ner dina tankar - kankse har jag fel uppfattning om det hela.. eller hur är din vardag, är den stressig?

uo

det var allt just nu, återkommer med mera lite senare. xo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu