god morgon sweden

god morgon/god förmiddag! idag känns det som jag mår bättre - bra va? haha det tycker iallafall jag! jag mår inte alls illa och jag har till och med fått i mig lite frukost, yey!

nu imorgon när det har gått en vecka tycker jag det passar bra med en recention av veckan, vad har jag gått bra och mindre bra. jag ska dessutom avslöja hur myket jag har gått ner i vikt under min första vecka - jag tror att detta avslöjande kommer ske i morgon kväll. jag kommer inte avslöja något på morgonen/förmiddagen, för då har man en vikt som inte riktigt stämmer (förstår ni?). hur mycket tror ni jag kommer att ha tappat i vikt? skulle vara roligt att höra vad ni tror faktiskt =)

fhcg
här har ni bild på moí när jag just hade varit och klippt mig, älskade verkligen hur mitt hår såg ut då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu