himlen är oskyldigt blå

idag är det äntligen fredag - tycker alltid det är skönt när det är fredag, vet inte riktigt varför, men så är det för mig. just nu lyssnar jag på erik grönwall - älskar verkligen hans röst, omg säger jag bara!

hur går det för mig med GI-metoden då? jag vet faktiskt inte, känner ingen som helst matlust just nu - och det är ju självklart inte bra, så vill jag ju inte ha det ju.. men idag ska jag iaf försöka äta utan att tänka att jag inte vill äta. för jag måste se till att äta något, får väll tänka så här ; JAG MÅSTE! pepp pepp!

annars har jag tänkt göra någon god dipp tills ikväll och till det hade jag tänkt mig någon slags grönsak - kankse att det blir motrötter eller paprika, har inte riktigt bestämt mig ännu. fast jag har ett problem jag har lite svårt att hitta någon GI-vänlig dipp - någon som har något förslag? jag vet gått och väl att det finns det också, men jag har tyvärr googlat utan att få något resultat, så jag tänkte ni kanske vet någon dipp?

kommentera gärna med ditt bästa förslag, alla recept uppskattas! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu