lunch at home

nej vet ni, nu ska jag gå och tillaga lite lunch till mig själv - börjar känna mig lite smått hungrig. men frågan är, vad ska jag göra för något - funderar på om jag ska köra på lite korv och någon sallad till, tror nog det skulle vara jätte gott. eller vad tror ni?

aja, får väll se när jag väl har ställt mig i köket.. efter lunchen hade jag tänkt att ställa mig på träningscykeln som står här hemma, bäst att man peppar upp sig själv annars vette skjuttan om jag orkar. återkommer senare med rapport? får se när jag hinner blogga, ska hinna laga mat till familjen också. men någon gång vid sex, halv sju kanske jag hinner updatera mer!

hoppas nu bara ni inte för abstinens, haha =)

ses, xo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu