my day

hej! nu är jag äntligen här igen, saknat mig? haha - tror inte det va =) allafall, sen jag sist skrev så skulle jag gå och äta lite lunch och visst fick jag i mig lite ändå, kanske inte så mycket som jag borde men det blev en helt okej lunch. efter det så slappade jag mest framför tv liten, jag tycker alla behöver ta det lugnt lite då och då - jag behöver verkligen det! men sen fick jag ju lov att se till att matlagningen kom igång, yes i min familj är det jag som lagar maten - så duktig man får vara då.. på matsedeln stod det torsk med majonäs(med färska örter i) och grönsaker. då jag inte äter torsk (ingen fisk över huvudtaget) så stekte jag mig en hamburgare - en GI vänlig sådan, 80 % kött om jag minns det rätt. man kan lugnt säga att jag vet vad jag stoppar i mig, jag vill ju allafall veta på ett ungefär hur nyttigt det är och så - vem vill inte veta det liksom? efter maten har jag väll mest suttit vid datorn, datanörd? - nja.. kanske lite då =) 

huk
haha vilken bild va? men jag tycker väll ändå om den, gillar mina blåa ögon på den här bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu