my day

det har varit lite svårt att komma på något att skriva idag faktiskt, därför har jag inte heller skriva något idag.. sen har jag inte heller haft så mycket tid till att tänka ut några inlägg heller, har varit upptagen från och till hela dagen faktiskt. har varit ute och gått en lång promenad för mig själv, lagat mat till familjen min - champinjonsoppa, den vart verkligen god - kanske lägger upp receptet imorgon. vill ni ha receptet är det bara att säga till annars. sen fick jag lov att diska all disk eftersom vår diskmaskin pajjade igår!! hatar verkligen att diska, hatar det verkligen och nu när jag fick diska för hand,,, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

ikväll ska jag nog mysa framför en film för mig själv, lite egen tid ni vet?

hör av mig mer imorgon istället. x


Postat av: Neha

Härligt:D

2010-01-15 @ 21:44:53
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu