my day

hej! antar att ni vill ha en förklaring för den kassa updateringen, men, jag orkar inte riktigt.. eller tja, bloggen har väll bara glömmts bort i några timmar. har istället tittat på både alpint och längskidåkning - heja sverige!! anja pärsson kom allafall trea idag på storslalom, så ett stort grattis till henne då =) annars så har jag mest kikan in hos olika bloggar, stora som små, det är något jag gör varje dag faktiskt. om jag ska vara ärlig så orkar jag aldrig kolla igenom alla jag har på bloglovin, har för många helt enkelt.

nej nu ska vi inte prata om det mer, istället fort vidare till ämnet mat, GI-mat. hur känner jag idag då? - jag kan ljuga och säga att det har gått jätte bra men det vore att ta i för mycket, kan väll säga att det har gått sisodär. inget jag direkt är nöjd över men huvudsaken är väll ändå att jag försöker? allting blir inte bättre på en natt direkt. ska ju se till att överleva denna helg till att börja med, sen på måndag får jag väll se hur jag gör. kanske börjar om på nytt då, kankse ska hårdköra och vara tuff rakt igenom? tror ni jag skulle klara de målet? det tror allafall jag!

snart blir det mat också, just nu står min pappa och lagar mat (inte jag tur nog) - tror det blir kotletter med senap och skinka, svampsås och till det en bland sallad. tror det kommer bli mycket gott, fast vi får väll se. kan ju återkomma med ett betyg senare??

okplö

xo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu