my day

vi får strunta i musiken för tillfället, håller på att kolla upp hur man ska göra, så det kommer helt säkert ett inlägg imorgon eller så..

idag har det väll inte hänt särskilt mycket alls, har varit hemma och myst mest, tittade på oprah bland annat - älskar verkligen hennes program! sen har jag faktiskt hunnit med att träna lite på träningscykeln som står här hemma, en 15 minutare blev det - längre tid behövs inte! käkar ju trots bara 20-30 g kolhydrater per dag. ni vet väll att man ska äta mycket kolhydrater om man tränar mycket?? därför tränar jag inte så ofta bara för att jag inte äter så mycket kolhydrater. tre ggr i veckan duger gått och väl.

nu måste jag gå så jag inte missar unga mödrar som börjar om någon minut, kanske hinner skriva något till inlägg innan jag går och lägger mig, annars får detta inlägg duga - så hörs vi imorgon istället kanske.

tyiuty
det här hade jag på mig på min student (alltså sommaren 09)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu