tankar och så..

mår iallafall bättre nu då, kände väll att jag behövde en paus från allting - istället tog jag det mest lugnt och bara va, gillar sånna dagar faktiskt. en annan sak, fan vad jag har tappat matlusten nu på sistone - kan knappt äta något utan att känna mig illamående, typiskt mig. har ju knappt kommit igång med GI-metoden heller, och den vill jag ju fortsätta med.. men jag har ändå varit rätt duktig, jag ställde mig på träningscykeln fast jag inte kände mig någe bra. 

får hoppas på att allt blir bättre tills imorgon istället, måste få i mig enegi för att överleva..
eller kan det ha att göra med min kost? jag äter ju lite ensidigt faktiskt, hm.. kanske något som måste betänkas.
för jag äter nästan alltid kyckling, ägg, bacon, champinjoner, sallad, keso - och typ inget mera. vad tror ni, kanske ska man byta ut kycklingen mot korv eller kött av något slag, vad tror ni? 

nej nu ska jag gå och lägga mig, börjar bli trött - god natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu