WIHO

hejsan mina läsare (ni växer för var dag som kommer)! nu verkar allting fungera igen faktiskt - och det var visst inget stort problem, vår granne som kom och hjälpte oss med det klickade bara lite och sen så funkade det helt plötsligt. antagligen var det inget fel alls, bra va? jag måste ju se till att updatera så ni vet att jag lever och så..

vad har hänt idag då? inte särskilt mycket faktiskt, men jag gillar det ändå, det är söndag och allt. då tycker jag det passar perfekt med en vilodag. men vet ni, min matlust har kommit tillbaka - så nu äter jag som vanligt igen, wiho! provade på någon slags korv idag faktiskt, 95% köttinnehåll - rätt ovanligt det va? det var pappa som hittade korvarna. för enligt GI så ska man undvika äta just korvar med mindre köttinnehåll än normalt dvs köttinnehållet i korvarna ska vara hög, inte låg! till middag blir det en god GI-lasagne - har ni provat det förut? själv har jag gjort det och det är faktiskt gott, kanske inte lika gott som en icke GI vänlig lasagne men helt klart godkänd! så får se hur den här lasgnen blir, får hoppas att den blir lika god som förra jag åt. jag litar på min pappa <3

nu när jag inte har skrivit något på förmiddagen hade jag tänkt slinka in en del tre - har ni läst de två första delarna? det handlar om just GI? om inte, är det bara att leta fram i arkivet!

x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu