dag 22

hej! vädret har varit hur fint som helst idag så det passade bra att ta en sväng in på stan, när jag ändå var där så klippe jag mig också - vart hur fint som helst!

och vet ni, idag har jag nog hittat min nya favorit maträtt - hör och häpna - kotletter (som jag saltade och hade grovkorning senap på), ärtpuré (SKITGOD) och grönsaker till det. ni ska bara vet, älskade verkligen hur det smakade. det kommer nog inte dröja länge tills jag äter det igen. allafall ärtpuré - mumsfillibaba!

annars så har den här dagen varit helt okej, solen har ju skinit hela dagen dessutom! snart ska jag gå och hämta lite jordgubbar och vindruvor, mums! finns inget bättre än jordgubbar på sommaren. tur att jag får äta det också, annars vet jag inte vad jag skulle göra.

har inte så mycket att säga idag, det kanske kommer mer imorgon istället.

xo 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu