dag 26

jag har inte hört av mig då jag helt enkelt inte har något att säga. men nu har jag allafall liiite att säga ändå -
idag när jag ställde mig på vågen så stod det 100,0, det betyder att jag har gått ner 8,5 kilo på 26 dagar!! jag tycker det är jätteduktigt av mig, hoppas bara att jag går ner liiiite till innan måndag, vill ju så gärna nå under 100-strecket. jag vill då inte gå upp något heller. känner att jag har ätit lite för mycket idag.. åt en baguette (grov) med biff och en röra i - hur god som helst, men jag tror jag åt för mycket av den.. just nu känns det inte så bra. därför ska jag och min mamma ta en lång promenad imorgon, måste verkligen ut och röra mig.

just det, får inte glömma mina jordgubbar som står i kylskåpet och väntar på mig, men sen får det va. inge mer mat efter det!! jag vill som sagt inte gå upp något i vikt.

på måndag ska jag alltså gå och väga mig hos min konsulent, när jag är där ska jag nog prata med henne om min motion, hur mycket behöver jag motionera när jag kör på kombineradkur är en fråga jag vill ha reda på. känner som jag inte riktigt vet hur jag ska göra - för om jag sköter min motion också så kanske jag skulle gå ner mer i vikt. känns så lite att bara ha gått ner 1,7 kg på en vecka - för mig är det lite, det kostar ju ändå 480 kr i veckan för mig att hålla på med denna metod, egentligen ska jag väll vara glad över att jag går ner överhuvudtaget!

Det var allt för mig, skriver mer imorgon!

Postat av: Fröken Viktig

Heja heja, kämpa på. Jag tror att du kommer ner under 100 :)

2010-06-05 @ 21:19:19
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu