dag 34

imorgon är det dags igen, imorgon ska jag till min konsulent igen - jag ska dit och väga mig alltså. jag hoppas på det bästa och att jag verkligen har gått ner i vikt den här gången. har stått stilla i två veckor nu så, jag har gått ner i vikt men inte så mycket som jag hade viljat.

den är veckan har varit hur bra som helst, träning har dock inte prioteras särskilt mycket. egentligen borde jag träna mer, är väll för lat bara, jag är verkligen lat ibland. har gått ut och gått en gång och idag var jag ute och cyklade. sen har det inte blivit så mycket mer. nästa vecka ska jag allafall försöka komma ut lite mer. det behövs, det är en sak som är säker.

ja, det var allt just nu. skriver mer imorgon och berättar hur det gick hos min konsulent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu