dag 17

jag skäms verkligen, jag som skulle vara så duktig och skriva varje dag. tyvärr vart det ju inte så, konstigt det där.. efter ett tag så glömmer jag helt enkelt bort att skriva (låter bäst så). nej nu ska jag försöka skärpa mig! kanske ska berätta att jag har börjat med kombinerad kur denna vecka, i tisdags så åt jag min första måltid (jag tuggade vill säga) på två veckor. fan vad gott det var också. fast första dagen skulle man inte äta så mycket. jag åt 100 g fläskfilé och 100 g grönsaker. allt eftersom så har jag ökat på med rotsaker, idag till exempel åt jag 100 g grönsaker, 100 g köttfärsbiff, 100 g broccoli och 100 g morötter. fy så gott det var! till helgen hade jag tänkt att slå till på potatis - det känns som det var hur länge som helst sen jag åt det.

jag berätter mer imorgon. måste ju ex visa hur mycket jag gick ner i vikt sen sist jag skrev och så ska jag berätta lite mer hur kroppen fungerar när man har starat med kombinerad kur efter att kört på ren kur.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu