dag 19

den här helgen har varit den bästa hittilst, jag har knappt haft något sug efter något onyttigt - det ända suget jag har haft är efter mat och det tycker jag är bättre än om det skulle vara tankar om tex chips?

iallafall. jag har som sagt börjat med kombinerad kur nu, men jag har faktiskt gått upp 0,7 kg under veckan, inte så mycket vill säga men jag har heller inte gått ner i vikt - det är det som irretarar mig. jag förstår inte vad jag har gjort för fel. på måndag ska jag prata med min konsulent och hör vad som kan vara felet. har jag tränat för lite eller är det bara så det blir när man har gått över från ren kur till kombinerad? - vet någon hur det fungerar, för jag vet inte..? hoppas det vänder tills nästa vecka och att jag har gått ner i vikt då istället. annars vet jag inte alls vad jag ska göra. för det kostar hur mycket som helst att hålla på med cambridge - 480 kr i månaden. jag betalar inte men ändå, hur dyrt som helst! får nästan lite skuldkänslor när jag måste be om pengar varje vecka.. mina föräldrar är inte de rikaste i världen direkt...

fan om det inte ger resultat till nästa vecka så kanske jag måste sluta med denna metod - jag har inte heller råd med detta och jag har ju den här känslan att jag inte vill fråga min mamma och pappa längre.. lite måtta får det ändå vara. kanske bäst att prova någon annan metod istället??

orkar inte tänka på det mera, hej så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu