dag 2

nu är jag inne på min andra dagen, och det går rätt så bra - förutom mina tankar, kan inte sluta tänka på mat. kan ha en förklaring till det också, nu när jag bara äter soppor så blir jag galet sugen på att tugga på något. spela roll vad det är, men någonting bara. ska bli skönt när jag börjar äta en så kallad kombinerad kur, tror jag ska kombinera soppor med vanlig mat då. det ska jag inte köra på än, jag tror jag ska köra på renkur en eller två veckor till allafall, men jag vet inte, för höra med min konsulent om hur jag ska göra. hoppas det bara inte blir för länge med bara renkur.

de säger att dag tre kommer vara som svårast, jag får hoppas att så inte är fallet för mig  -för sånt orkar jag inte med riktigt. får se imorgon när jag skriver hur dagen gick. för dag fyra sägs det gå mycket bättre, man känner sig inte lika hungrig har jag hört. får se fram emot det!

det var allt för idag, skriver mer imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu