dag 20

idag har varit min dag, den har varit hur lugn som helst. inget särskilt har väll hänt men ändå så känner jag att dagen har varit bra. jag tog mig en cykeltur där jag bor - värdret var hur fint som helst, ett stort plus. allt blir bara roligt när solen är framme. det luktade dessutom så gott i luften, det måste vara alla buskar som har blommat. jag äääälskar verkligen när det är så.

jag har också varit duktig när det gäller maten idag för jag känner att det inte har varit så bra med det på sistone - allafall den här helgen. igår åt jag till exempel alldeles för mycket mat. ingen onyttig mat, men ändå för mycket mat. 

imorgon är det dags att väga sig igen, jag vågar inte väga mig här hemma för jag orkar verkligen inte se hur mycket jag gått UPP i vikt. hoppas vågen är snäll mot mig! annars vettefan vad jag ska göra liksom.. berätter mer imorgon hur det gick. jag ska dessutom visa er resultat för vecka 3. alltså hur mycket jag har tappat i midjan, höften och låren! 

skriver mer imorgon alltså! hej!  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu