dag 3

dem säger att dag tre ska vara värst, och det kan jag hålla med om till en viss del. jag har till exempel haft ett uselt humör hela dagen, ingenting gör mig glad. sen känner jag mig rätt slö i kroppen och så är jag rätt så trött. hoppas att det blir bättre imorgon annars vet jag faktiskt inte om jag kommer palla köra denna diet.

vissa stunder har jag verkligen ingen lust att äta dessa soppor, jag vill bara tugga på något, saksamma om det är onyttigt eller ej - bara jag får tugga!! ska ju till min konsulent nu på måndag så jag får prata med henne hur jag ska gå vidare. ärligt talat vet jag inte om jag orkar med att köra på en så kallad ren kur. tror nästan kombinerad kur passar mig bättre. då får man äta mer (5ggr per dag tror jag?), alltså tugga på något, fast då ska man tänka på tallriks modellen - man ska alltså följa den! hälften av tallriken ska bestå av grönsaker/rotfrukter, resten ska bestå av kolhydrater och protein. så som, fullkorns produkter, kött,fisk,skaldjur,baljväxter m.m. ingen fet mat här heller!

Det var allt för idag, hörs imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu