NU SÅ!

hej! vet ni vad jag har varit idag då? jo, jag hade tid över efter att jag hade gjort ett ärende idag på stan - så jag svängde förbi där cambridge ligger. jag är alltså medlem där nu, så från och med imorgon så ska jag börja äta dessa soppor, 3 ggr per dag ska jag äta plus att jag ska dricka tre liter vatten. känslan i kroppen är jätte bra, för jag tror verkligen det här är något som kommer att fungera. för jag vet att man bara kan äta dessa soppor om man ska få några resultat - man kan inte fuska, för du fungerar det inte. sen är det rätt dyrt också, 480 kr per vecka. första gången kostat dock mer, 605 kr vart det, men då köpte jag en chaker (stavas det så?), mintabletter och så var det en engångs avgift på 50 kr. tur nog så hjälper min mamma och pappa mig och betaler hela kalset. tack mamma och pappa! 

jag ska alltså börja imorgon bitti, jag kommer börja skriva mer regelbundet imorgon. då kommer jag skriva mest hur jag mår och vilka framsteg jag gör, alltså hur mycket jag går ner i vikt osv.

hej så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu