MY BIGEST LOSER

Idag fick jag mitt första skavsår på länge och ajaj vad det gör ont - vilket störde enormt mycket när jag var ute på min runda idag, men jag klarade det hyfsat. Hur har den här helgen varit då ? Jo förvårnastvärt bra, några småsteg framåt men öven några bakåt - men inte ska man hänga läpp här inte, bara ta nya tag på måndag och då ska jag börja träna på riktigt också. För den gångna veckan har jag tagit det väldigt lugnt, det är först idag som jag har motionerat över huvudtaget, men det har jag inte tänkt göra heller så.. Har enda gått ned lite i vikt, ska ta det sakta men säkert, ingen stor viktnedgång här inte - vilket inte är bra för kroppen tycker jag!

bigest loser

Så här vill jag se ut tillslut, lika bra som tara (tror jag hon hette)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu