TVÅ VECKOR

De två senaste veckorna har verkligen varit tuffa för mig och jag har inte riktigt lyckats som jag trodde jag skulle göra, tråkigt ! Men nu nästa vecka ska jag iallafall börja träna ordentligt (börja gymma) och verkligen försöka så gått jag kan med att stå emot allt onyttigt. Jag vet att det kommer bli svårt och jag har förstått nu att man inte kan sluta med saker hux flux och därför ska jag ta allt i min tackt! Inte skynda på, för det vill jag inte heller att det ska göra. Nästa månad blir en nystart för mig - det LOVAR JAG MIG SJÄLV !

De två senaste veckorna har jag verkligen ändrat mycket med mig själv ändå. Nu äter jag frukost, lunch och middag + mellanmål varje dag. förut skippade jag alltid frukost och sov för länge på morgonen. Nu går jag upp innan tio varje dag, äter frukost, lunch och middag vid fasta tider. Jag dricker dessutom 2 liter vatten per dag, det gjorde jag verkligen inte förut ! Så jag får tänka positivt där, jag har faktiskt förändrats en del ändå :)

jag
Första dagen i sjuan, man förändras verkligen enormt mycket - haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu